Voor wandelliefhebbers wordt zondag 28 juni een publiekswandeling gehouden door natuurtuin De Bimd aan de Beekseweg in Aarle-Rixtel. Dit gebeurt onder leiding van een ervaren gids. Het is groeizaam weer geweest. In de tuin bloeien kruidachtige planten. Bomen staan in bloei of hebben al vruchten en zaden. In het voedselbos hangen bessen, aardbeien en frambozen en in enkele nesten zitten jonge vogeltjes. De wandeling begint ’s morgens om half tien en duurt ongeveer twee uur.