Tienercentrum Cendra in Aarle-Rixtel wil het schooljaar afsluiten met een gezellige laagdrempelige inloop op woensdag 8 juli. Niet alleen de jeugd, maar ook ouders, leerkrachten, bestuurders en andere belangstellenden zijn tussen half twee ’s middags en tien uur ’s avonds welkom. Zij kunnen zien hoe de jeugd zich bij Cendra bezig kan houden. Het is een plek waar jongeren leren samen te leven, respect te tonen en elkaar beter te begrijpen. De vrijwilligers hopen op een grote opkomst van jeugdige gasten. Men kan kosteloos deelnemen aan de barbecue.
