In Laarbeek wordt dinsdag 30 juni een raadsbijeenkomst gehouden met als onderwerp ‘Inwonerparticipatie’. Daarin wordt besproken hoe inwoners beter kunnen meedenken met plannen van de gemeente. De gemeenteraad moet hierover vóór 1 januari 2027 nieuwe afspraken en regels vaststellen. Die worden vastgelegd in een verordening. Tijdens de bijeenkomst dinsdag praten de raadsleden over de richting van deze nieuwe regels.
