Beek en Donk | Raadsbijeenkomst over inwonerparticipatie

In Laarbeek wordt dinsdag 30 juni een raadsbijeenkomst gehouden met als onderwerp ‘Inwonerparticipatie’. Daarin wordt besproken hoe inwoners beter kunnen meedenken met plannen van de gemeente. De gemeenteraad moet hierover vóór 1 januari 2027 nieuwe afspraken en regels vaststellen. Die worden vastgelegd in een verordening. Tijdens de bijeenkomst dinsdag praten de raadsleden over de richting van deze nieuwe regels.

Gemeente-Laarbeek-Gemeentehuis-Laarbeek-@Berend-Koenders-2-aspect-ratio-800-500
Foto: Berend Koenders

Delen