In De Elshorst in Aarle-Rixtel wordt donderdag 2 juli de laatste stap gezet in een bijzonder buurtinitiatief. Die dag worden er goaltjes geplaatst op het vernieuwde speelveld. Het plan voor het speelveld werd bedacht door de achtjarige Stef. Hij wilde het voormalige speeltuintje groener en leuker maken voor kinderen uit de buurt. Samen met buurtbewoners is het terrein omgevormd tot een speelveld met natuurlijke elementen, meer beplanting en een sterke focus op biodiversiteit. Stef zal die middag om drie uur uur meehelpen met het in de grond slaan van de palen voor de goaltjes. Zo wordt zijn idee werkelijkheid.
