Dit jaar verloopt bij veel mensen de geldigheid van het paspoort of het identiteitsbewijs. Hierdoor wordt er tot en met eind augustus extra drukte verwacht bij het aanvragen van een nieuw reisdocument. De wachttijden voor een afspraak kunnen dan oplopen. Om dit zoveel mogelijk te beperken is het gemeentehuis nog twee dagen extra open en wel op de maandagen 29 juni en 6 juli ’s avonds van zes uur tot half acht.
