Een waterleiding is zondagochtend gesprongen aan Ter Boort in Beek en Donk. Om precies te zijn, gebeurde dit incident rond kwart voor zeven. Bewoners werden verrast door een onverwachte wateroverlast. Een medewerker van waterbedrijf Brabant Water is inmiddels ter plaatse. Hij is druk bezig met het repareren van het ontstane gat. De oorzaak van deze lekkage is nog onduidelijk. De technicus ter plekke kon zelf ook geen concrete reden geven voor het defect. Gelukkig bleef de schade als gevolg van de gesprongen leiding beperkt tot een klein gebied.


