De gemeente Gemert-Bakel neemt dinsdag 7 juli afscheid van de wethouders Wilmie Steeghs en Martien Bankers. De twee hebben zich jarenlang ingezet voor de gemeente. De beleidsterreinen van Steeghs waren Zorg, Welzijn en Onderwijs. Haar contracten met organisaties, verenigingen en initiatieven waren warm en betrokken. De beleidsterreinen van Bankers waren Economie, Duurzaamheid en Recreatie. Zijn toewijding is bij vele ondernemingen bekend. Er kan ’s avonds tussen half zeven en half tien afscheid van hen worden genomen in het gemeentehuis in Gemert.
