In Gemert op de Hezelaar is zondagochtend vroeg een forse boom op een personenauto gevallen. Het voertuig raakte hierdoor aanzienlijk beschadigd. Gelukkig zijn er geen meldingen van gewonden binnengekomen. De gemeente van Gemert is direct op de hoogte gebracht van dit voorval en zal zo snel mogelijk actie ondernemen om de omgevallen boom van de auto te verwijderen en de weg weer veilig te maken voor het verkeer.



