Zondagmiddag rond het middaguur heeft zich een ongeval voorgedaan op de West-Om. Een automobilist, komende vanuit de Hoef, wilde de West-Om oversteken en zag hierbij een andere auto over het hoofd. Een aanrijding was het directe gevolg. Gelukkig kwamen alle betrokkenen met de schrik vrij, niemand raakte gewond. Eén van de betrokken auto’s zal worden afgesleept om de weg weer vrij te maken. De situatie ter plaatse is inmiddels weer veilig voor het verkeer.

